plecy

UWAGA:
Do ćwiczeń przedstawionych na rysunkach obok użyj końcówek przyrządu Thera Cane ® zgodnie z poniższym opisem:

Rys 1, 1A, 1B Górna część pleców
Przełóż zagięcie przyrządu przez lewe ramię, tak aby końcówką 1 naciskać na prawą stronę pleców. Naciskaj lewą ręką w dół a prawą odchylaj od siebie i do siebie o kilka centymetrów, aby wywrzeć ucisk na mięśnie z tyłu pleców.
Rys 1A Alternatywny sposób chwytu lewą ręką
Rys 1B Wysuń prawy bark do przodu, tak aby dotrzeć końcówką 1 w najtrudniej dostępne miejsca między łopatkami.
Rys 2, 2A Usiądź na krześle plecami i pośladkami oddalonymi od oparcia kilkanaście centymetrów. Ułóż przyrząd tak jak na rysunku i oprzyj się plecami na końcówkę 1. Poruszaj się na boki, tak aby wywierać nacisk na mięśnie leżące przy kręgosłupie.
Rys 3 Górna i środkowa część pleców
Wywieraj lewą ręką nacisk w dół, prawą rękę trzymaj stabilnie











Rys 4 Dolna część pleców
Oprzyj plecy o końcówkę 1 i dociśnij plecy do oparcia krzesła. Wywieraj nacisk prawą ręką od siebie i poruszaj tułowiem na boki, tak aby końcówka masowała mięśnie przy kręgosłupie.
Rys 5, 5A Górna i środkowa część pleców
Naciskaj prawą ręką do przodu. Trzymaj przyrząd zagięciem pod lewą pachą.
Rys 6 Ułóż końcówkę 1 na oparciu krzesła i oprzyj się na niej plecami.
Rys 7, 7A Ustabilizuj przyrząd na oparciu krzesła i poruszaj tułowiem na boki, tak aby końcówka 5 masowała mięśnie przy kręgosłupie.






Aktualności

Aktualnie brak nowych wiadomości