Ćwiczenia szyi

Do ćwiczeń przedstawionych na rysunkach obok użyj końcówek przyrządu Thera Cane ® zgodnie z poniższym opisem:

Rys 1 Trzymaj stabilnie Thera Cane ® za uchwyty 2, 4 i naciskaj bokiem szyi na końcówkę oznaczoną numerem 1.
Rys 2 Opierając rękę na uchwycie 6, drugą ręką wywieraj nacisk w dół, a szyję oprzyj o końcówkę 5.
Rys 1,2 Poruszaj szyją na boki w górę i w dół, tak aby zwiększyć ucisk i znajdź miejsca, które najbardziej bolą.
Rys 3,3A,4 Uchwyć Thera Cane ® tak jak na rysunku, a lewą rękę trzymaj na uchwycie 2. Prawą ręką wywieraj nacisk do przodu. Szyję oprzyj o końcówkę 3.

Rys 5,5A Aby rozluźnić mięśnie z tyłu szyi uchwyć Thera Cane ® jak na rysunku i uciskaj końcówką 6 jednocześnie wywierając nacisk prawą ręką do przodu.

Aby uzyskać jak najlepsze rezultaty ogranicz do minimum ruchy rąk i ramion.

Aktualności

Aktualnie brak nowych wiadomości